Menu

KOLOROWE SZALEŃSTWO cz 3 - Podkłady

Podkłady 

Podobnie jak w przypadku korektorów, mamy w tej kategorii naprawdę szeroki wybór - dobór zależy jednak od większej ilości czynników - wrażliwość cery, podatność na uczulenia, koloru, typu cery itd.
Dla każdej z nas może, więc być odpowiedni inny podkład, i nie powinniśmy się sugerować opiniami koleżanek :) Niestety źle dobrany kosmetyk będzie wyglądał fatalnie, i źle wpływał na kondycję skóry.




P
odkłady możemy podzielić na dwa sposoby, w zależności od konsystencji i właściwości
Podkłady  BB - są zwykle lekkie i zawierają mniej pigmentu, bogate w substancje odżywcze - idealne dla cery bez bardziej widocznych niedoskonałości , normalnej lub przesuszającej się.
  •  Najlepszy według mnie sposób nakładania - palce
  •  Stopień maskowania - niewielki
  •  Widoczność na twarzy - po wchłonięciu żadna
  •  Gama odcieni - mała - zwykle tylko 2 - jasny i ciemny
  •  Wydajność - średnia
  •  Czy używałam - tak ( Garnier , Avon)
Podkłady w  musie są dość mocno kryjące lekkie i nietłuste - w zależności od właściwości (matujące lub rozświetlające) świetnie sprawdzą się dla cery ze skłonnością do przetłuszczania. Lub suchej, (jeśli podkład nie wysycha do końca tylko lekko się wchłania)
  • Najlepszy według mnie sposób nakładania - lateksowa gąbeczka (delikatnie wklepujemy nią niewielkie porcje kosmetyku)
  • Stopień maskowania - zwykle duży
  • Widoczność na twarzy - przy odpowiednio dobranym kolorze - żadna lub minimalna
  • Gama odcieni - duża
  • Wydajność - bardzo duża
  • Czy używałam - tak (Avon)
Kompakty - szczerze powiem chyba jedyny rodzaj podkładu, którego nie miałam okazji testować - dlatego wolę się nie wypowiadać

 Pozostają płynne podkłady kryjące, których jest chyba największa gama - znajdziemy tu propozycje dla każdego rodzaju skóry w zależności od składu i właściwości, o których będzie mowa za chwilę.
  • Stopień maskowania - duży
  • Gama odcieni duża
  • Czy używałam - tak (AA, Avon, Podkłady z biedronki - nazwy nie pamiętam)
Podział ze względu na właściwości

1.     Matujące , z pudrowym efektem
2.     Rozświetlające - zawierające cząsteczki optycznie rozpraszające światło
3.     Antyalergiczne
4.     Przeciwtrądzikowe
5.     Przeciwzmarszczkowe
6.     Nawilżające
7.     Wygładzające

Rady
-Kolor podkładu sprawdzajmy nie na ręce, lecz koło kości żuchwowej w mało widocznym miejscu twarzy . Pisanie o naturalnym świetle wdg mnie nie ma sensu, bo ciężko na takie liczyć w drogerii.

recenzja podkładu marki AA


Opis produktu :
 "Nowoczesny podkład doskonale maskuje wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia, wyrównując koloryt skóry i nadając jej aksamitną gładkość. "
Moja opinia
- Opakowanie - 8/10
- Wydajność - 6/10
- Stopień krycia - 8/10
- widoczność na skórze - 7/10
- Właściwości Antyalergiczne - 10/10
- właściwości wygładzające - 8/10

Produkt marki AA jest naprawdę genialny dla alergików oraz osób z wrażliwą cerą. Jest antyalergiczny jak wszystkie produkty AA , nie podrażnia i dosyć dobrze kryje. Dodatkowo faktycznie wygładza skórę. Ma jednak też swoje wady - między innymi jest dosyć widoczny na skórze, problemem jest też jego wydajność....
Podsumowując - ocena średnia - rewelacji nie ma ale ma swoje zalety które dla wielu osób będą przeważały podczas decyzji o kupnie.

Recenzja podkładu AVON BB


Opis ze strony producenta: 
"Wypróbuj najgorętszy trend na rynku Upiększający krem-podkład BB o przyjemnej lekkiej formule ,wzbogaconej witaminą E oraz minerałami to doskonały sposób na piękną cerę. Chroni filtrem SPF 15. Jest odpowiedni do skóry wrażliwej. Efekt: Wyrównuje koloryt cery i nawilża. Wyraźnie redukuje zaczerwienienia, maskuje niedoskonałości i wygładza skórę. Cera wygląda lepiej - nawet po demakijażu. Sposób użycia: Nałóż punktowo niewielką ilość na twarz. Dokładnie rozprowadź."
Moja opinia
- Opakowanie - 9/10
"- Wydajność - 9/10
- Stopień krycia - 4/10
- widoczność na skórze - 1/10
- Właściwości Antyalergiczne - 10/10
- właściwości kojące i redukujące zaczerwienienia - 9/10
- Właściwości wygładzające - 8/10

Podkład wygrałam na jednym z konkursów Avon - jest to pierwszy kosmetyk z serii BB, jaki mam okazję wypróbować i muszę przyznać, że odrazu się w nim zakochałam. Opakowanie jest wygodne i proste a sam fluid wręcz idealny dla mojej cery :D Pięknie maskuje zaczerwienienia oraz sińce pod oczami, nie uczula i nie wywołuje dodatkowych podrażnień, (efekt widoczny jest nawet po zmyciu podkładu - na mojej twarzy było mniej krostek i pajączków po zastosowaniu tego podkładu.). Dzięki czemu mogę go stosować bez obaw nawet na podrażnioną cerę :D Dodatkowo jest praktycznie niewidoczny na skórze, a obecny w nim filtr spf 15 sprawia, że nadaje się nawet na najbardziej słoneczne letnie dni :D 
Kolejnym plusem jest stosunkowo niska cena :) 
Podsumowując produkt jest naprawdę godny polecenia dla każdej kobiety ceniącej sobie naturalny delikatny make-up , oraz dla osób takich jak ja - mających wieczny problem z cerą :D 







2 komentarze :

BlackFeather pisze...

Teraz to są już nawet podkłady CC :)

Anonimowy pisze...

ja osobiście jestem zwolenniczką podkładów w musie. Są wygodne w użyciu , ładnie maskują i zwykle są niewidoczne na skórze :)

Prześlij komentarz

TOP-INFO © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka